tisdag 19 november 2013

Fyller inte direkt jämt, men det verkar ha missats:-)

Älskar!

Att fylla år, få paket, dricka champagne och äta gott. Det har inte undgått mina älsklingar och som de frossat i mina laster:-)
Bara för att det faktiskt är min 42 födelsedag idag är jag tillräckligt vuxen för att förstå att jag struntar i minimalism och diskretion. Jag bjuder helt enkelt in er till min dag.
Som började med familjens underbara prasslande med papper, koppar, paket och stora dottern som förmanade den mycket trötta lillan; - det är faktiskt mammas födelsedag,, nu MÅSTE du vakna!!
Fick äntligen mitt efterlängtade halsband från Forte_Forte, underbara tjejerna på Herta visade maken rätt:-)

Somnade om med lillan och vaknade lagom till att sätta på mig halsbandet och ta mig ner på stan för lunchdate med maken. Kaviar på saluhallen. MÅSTE gå dit oftare. Har prickat in några nitlottar i lunchdjungeln. Här var allt rätt!
Hinner precis njuta klart av vita chokladpannacottan då fina vännen plockar upp mig för lyxhäng hos henne resten av eftermiddagen. Kolla själva!!
Som grädde på moset är hon dessutom just hemkommen från Paris så jag bjöds på bara mumsigheter därifrån:-) Poilanebröd,, när fick man det senast??

Bara för att det är min födelsedag bjussar jag dessutom på lite pics från stilleben drottningen. Hur snyggt kan man bo??
Nu sitter jag på tåget till Stockholm och ska gå på avslutningsmiddag med POMPdeLUX.
What a day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar