måndag 6 januari 2014

Några orsaker till att jag måste köra en vit detox månad..

Det bästa jag vet.

Finsmakare, kanske.
Fin i kanten, knappast.

Men julhelgen har definitivt bjudit mig på favoriter.


Som det här. Ett tryffelchips toppat med creme fraiche och den bästa kalixen ever.
Min fantastiska kollega vet att jag har någon form av fetish för löjrom.
Hon lyckas köpa den godaste, torraste, finaste Kalix hon smakat och låter då MIG ta del av 200g.
TACK Anna Maria.
Vi frossade upp den i ett nafs på nyårsafton.


Den var ingalunda ensam.
Hanna hade med min favorit nr 2; Foie gras.
En stor kloss direkt från Paris värd en förmögenhet.



Champagne.
I LOVE BUBBLES.
Behöver inte alls vara äkta vara jämt. Men i nyårsveckan innehöll bara goda bubblor.


Tycker nog nästan de är godast i full dekadens. En rejäl bit ost, lite potatisskalning och en tidning.
Fin i kanten, knappast:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar