torsdag 2 januari 2014

Och så var den tiden förbi

Livet går för fort.

Det snurrar fort som attan förbi. Man hinner knappt börja längta efter ngt till det är över. Och då gillar jag lång framförhållning.

Adventstid blixtrade till och byttes till jul. Vi hade fantastiskt!
Jul blev till nyår och vi dundrade upp till Sälen med goda vänner. Vips sitter man i bilen på väg hem igen.

Tindra gör det hela tydligt. Hon har lämnat napparna till trollen i Hundfjället. Några snabba kast in i trollkyrkan så var den epoken över. Hon sörjer napparna och jag ett liv som går alldeles för snabbt.

Maken och jag kollar agendorna om vi hinner en ytterligare sväng till fjällen i år och konstaterar krasst att maken åker till Goa om en vecka, hinner knappt packa upp innan Köpenhamn. Sen dröjer det bara två veckor innan jag kör igång med POMPdeLUX springseason. Ett par veckor i Thailand på det så är det maj och en sväng till Riga med familjen.
Vips är det sommar och det har gått ett halvår till.
Jag sade ju att livet går för fort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar