tisdag 29 juli 2014

Jag har inte duschat på en månad!

Lilla badkorgen

Sommarens loppisfynd är nog badkorgen. 
Där får familjens alla tvagningsprodukter plats och oavsett när vi tar en promenad till duschen eller sjön finns allt samlat. 
15kr betalade jag för denna kundkorg i miniformat med badankor som pryder plasten. Vilken kärlek! 
Yasuragimorgonrock, handuk, flipflop och just badkorgen. Perfekta kittet för morgondopp, kvällsdopp eller mittpådagen dopp när tjejerna behöver tvätta håret.
Duschen.. Den har vi inte använt sedan vi kom upp:-)


Innehållet är sommarstugeanpassat. Schampo och balsam som fungerar på mitt hår men inte för dyrt att använda på tjejernas, duschtvål till både flickor och pojkar, fuktmatadhårinpackning som ofta får verka i solstolen när man läser magasin, en härlig peeling för kroppen och så fotfil och rakhyvel för att undvika totalt förfall;-) 
Jag har slängt i en bodylotion också så att man kan smörja in sommartorr hud direkt om man vill. 
Känns som en fantastisk spabehandling varje morgon:-)

Stenarna har mamma lagt dit. Sjöbotten lämnar en del att önska så de leder oss hela vägen till vi kan simma ut till djupet.

Det här kommer jag sakna i vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar